Millaisilla toimenpiteillä teemme sinulle tulosta?
Markkinointikoneiston luominen
Liidimagneetti - Pala sisältöä, johon päästäkseen potentiaaliset asiakkaat antavat mielellään yhteystietonsa. Esimerkkeinä ostajan oppaat, käsikirjat, testit ja työkalut.
Viestinnän automatisointi - Kun potentiaalinen asiakas on iskenyt kätensä liidimagneettiin, hän saa automaattisesti säännöllisin väliajoin sähköpostiviestejä, joiden tarkoitus on viedä ihmistä ostoprosessissa eteenpäin ja saada lopulta aikaan tulos, joka voi olla vaikkapa puhelinsoitto, käynti kivijalkaliikkeessä tai suora myynti.
Potentiaalisia asiakkaita keräävät verkkosivustot
Verkkosivustojen ensisijainen tavoite on tuottaa laadukkaita kontakteja myyjille. Tuottamamme verkkosivut on aina rakennettu ensisijaisesti palvelemaan tätä markkinoinnin ensisijaista tavoitetta. Meidän mielestämme verkkosivuston täytyy sisältää runsaasti hyvin organisoitua sisältöä, vedenpitäviä todisteita yrityksen kyvystä palvella asiakkaita, oikealle kohderyhmälle suunnatun erottautumistekijän ja tietenkin komponentin, jolla kävijän yhteystiedot saadaan talteen.
Potentiaalisten ostajien ohjaaminen verkkosivustollesi
Google Adwords -mainonta - Yksi kustannustehokkaimmista tavoista ohjata potentiaalisia asiakkaita sivuillesi ja markkinointiprosessiisi.
Facebook-mainonta - Ei sovi kaikille tuotteille tai palveluille, mutta tarjoaa laserintarkat kohdennusmekanismit ja kykenee tuomaan väkeä sivuillesi jopa kymmenen kertaa enemmän ja kymmenen kertaa nopeammin Google Adwordsiin verrattuna.
Hakukoneoptimointi - Yksi keino hankkia kävijöitä verkkosivustolle on hakukoneoptimointi.
Retargeting - Suurin osa ihmisistä ei tee sivustollasi mitään merkittävää, vaan poistuu. Vieraillessaan sivustollasi kävijä saa mukaansa pienen ’keksin’ (cookie). Kun tämä ’keksitty’ sivuiltasi poistunut kävijä jatkaa surffaamistaan internetissä, hän näkee mainoksiasi, jotka kehottavat kävijää vierailemaan sivustollasi uudelleen. Mainoksesi voivat näkyä esimerkiksi Youtubessa, Facebookissa ja Google Display-verkostossa.
Sähköpostisuorat – listalla olevan ihmisen aktivoiminen kohti kauppaa
Tänä päivänä sähköposti on internetin henkilökohtaisin kanava. Tämä tarkoittaa sitä, että sähköposti on paras yhteydenpidon sähköinen väline. Koko maailman mittakaavassa sähköpostitunnuksia on rekisteröity yhteensä 2,9 miljardia kappaletta. Luku on lähes kolme kertaa suurempi kuin Facebookin ja Twitterin rekisteröidyt tunnukset yhteensä.
LeadFlowin markkinointikoneistossa sähköpostilla on tärkeä rooli. Sen tarkoitus on pitää yritys asiakkaan mielessä säännöllisesti, synnyttää dialogi ja valmistella asiakasta myyntiä varten.
Asiakastarinat, jotka eivät jätä epäilyksen häivääkään osaamisestasi
Se mitä asiakkaasi sanoo sinusta, on 10 kertaa uskottavampaa kuin se, mitä SINÄ sanot itsestäsi – siitä huolimatta, että SINÄ olet se asiantuntija, jota pitäisi oikeasti uskoa. Asiakastarinoiden ja muiden ulkoisten todisteiden kerääminen on elintärkeä osa markkinointikoneiston rakentamista.